Regulamin
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady zamawiania treści uprawniających do korzystania z dostarczanych do klienta drogą komunikacji elektronicznej e-booków oraz szkoleń w formie materiałów wideo w sklepie internetowym Stay Online Agency dostępnym poprzez stronę internetową www.stayonline.pl oraz www.szkolenia.stayonline.pl.
- Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) lub prawna, która dokonała lub zamierza dokonać zakupu w sklepie internetowym. Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca;
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Agencja StayOnline Karolina Frączkowska-Nowak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5272907449, REGON 384488805.;
- Konsument – w myśl ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny – Klient, który jako osoba fizyczna dokonuje za pośrednictwem Sklepu czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem, w rozumieniu niniejszego Regulaminu, są również przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, zawierający umowy niemające charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu wykonywanych przez nich działalności;
- Sklep – sklep internetowy utrzymywany przez Sprzedawcę w domenie www.stayonline.pl oraz www.szkolenia.stayonline.pl;
- Regulamin – niniejszy dokument wraz ze wszystkimi załącznikami.
- Sklep oferuje w sprzedaży detalicznej za pomocą sieci internetowej treści uprawniające do dostępu do dostarczanych do klienta drogą komunikacji elektronicznej e-booków oraz szkoleń w formie materiałów wideo przez sklep internetowy Stay Online Agency.
- Szczegółowe informacje o różnych rodzajach e-booków oraz szkoleń znajdują się na stronie internetowej: www.stayonline.pl oraz www.szkolenia.stayonline.pl.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą drogą pocztową na adres wskazany w punkcie 2b, drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@stayonline.pl lub telefonicznie pod numerem +48 537 467 600.
§2
Warunki korzystania z usługi
Warunki świadczenia usług
- By móc złożyć zamówienie poprzez Sklep Klient spełnić musi następujące wymagania techniczne:
- posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu;
- posiadać dostęp do poczty elektronicznej;
- korzystać z przeglądarki internetowej (Microsoft Edge, Mozilla Firefox w wersji 7.0 lub nowszej, Opera w wersji 66.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 72.0 lub nowszej, Safari w wersji 13.0 i nowszej);
- włączyć w przeglądarce możliwość zapisu plików cookies;
- wyłączyć narzędzia blokujące reklamy typu AdBlock.
- Sklep internetowy udostępnia usługi elektroniczne w postaci Newslettera i Formularza zamówienia. Za świadczenie tych usług Sklep nie pobiera żadnych opłat.
- Powyższe usługi świadczone są przez czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny zrezygnować z w/w usług wysyłając w tym celu stosowną wiadomość e-mail na adres e-mail Sprzedawcy. Klient będący konsumentem może odstąpić bez podania przyczyny od umowy o świadczenie każdej z w/w usług w terminie 14 dni od daty zamówienia rozpoczęcia świadczenia każdej z usług.
- Usługi świadczone przez Sprzedawcę są odpłatne.
- Udostępnienie e-booków oraz szkoleń osobom trzecim, wykraczające poza granice dozwolonego użytku zgodnie z przepisami Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wymaga odrębnej zgody Sprzedawcy.
§3
Zawieranie umów
- Umowa zawierana jest pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Na treść umowy składają się łącznie: treść Regulaminu oraz treść oferty e-booka / szkolenia wybranego przez Klienta.
- Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto określonymi w złotych polskich.
- Zamówienia mogą być składane za pomocą strony internetowej Sklepu z wykorzystaniem Formularza zamówienia.
- Aby dokonać zakupu Klient wybiera interesujący go produkt w Sklepie, a następnie przenosi produkt do koszyka poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka”. Po zakończeniu wybierania produktów, Klient przechodzi do zakładki, w której określa metody płatności.
- Następnie Klient klika przycisk „Kupuję i płacę”, który przekierowuje Klienta na stronę zawierającą informacje o dokonywanym zamówieniu. Do informacji tych należy m.in.: określenie głównych cech zamówionego planu, wskazanie łącznej ceny wraz z podatkami, przedstawienie danych Klienta podanych w formularzu zamówienia.
- Klient, w celu dokonania zamówienia, jest obowiązany potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku “Kupuję i płacę” znajdującego się pod podsumowaniem zamówienia.
- Kliknięcie przycisku “Kupuję i płacę” jest równoznaczne z oświadczeniem wiedzy Klienta o złożeniu zamówienia pociągającego za sobą obowiązek zapłaty.
- Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z momentem potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia, tj. z momentem kliknięcia przycisku “Kupuję i płacę”.
- Termin płatności stanowi dzień, w którym wpłata powinna być zaksięgowana na rachunku Sprzedającego.
- Warunkiem skorzystania z Formularza zamówienia jest potwierdzenie zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i jego akceptacją.
- Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia do realizacji wraz z danymi dotyczącymi jego realizacji, do których należy m.in.: określenie głównych cech zamówionego planu, wskazanie łącznej ceny wraz z podatkami, przedstawienie danych osobowych Klienta podanych w formularzu zamówienia.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawartej umowy następuje poprzez:
- udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie Sklepu
- utrwalenie treści umowy w systemie informatycznym Sklepu
- przesłanie do klienta w formie wiadomości e-mail
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy dane Klienta są niezgodne z prawdą.
§4
Terminy i sposoby płatności
- Sklep internetowy udostępnia następujące formy płatności za zamówienie:
- Za pośrednictwem systemu Przelewy24
- Za pośrednictwem systemy PayPal
- Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty w terminie do 7 dni roboczych od dnia dokonania zakupu.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta Sprzedający dokonuje zwrotu na ten sam instrument płatniczy, za pomocą którego Klient dokonał płatności.
§5
Prawo odstąpienia od umowy
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy.
- W momencie odbioru wiadomości e-mail zawierającej e-booka lub dostępu do materiałów wideo Sprzedawca wykonuje w pełni usługę na rzecz Klienta.
§6
Reklamacja produktu
(rękojmia za wady)
- Niniejszy paragraf dotyczy wyłącznie Klientów będących Konsumentami.
- Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczania produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne wygasa po upływie dwóch lat od dnia wydania produktu. Przed upływem powyższego terminu konsument może zawiadomić Sprzedawcę o stwierdzeniu wady wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres: biuro@stayonline.pl lub pocztą na adres Sprzedawcy.
- Konsument nie jest związany powyższymi sposobami składania reklamacji. Może on złożyć zgłoszenie reklamacyjne w dowolny sposób pod warunkiem wykorzystania trwałego nośnika.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko kupującego;
- adres zamieszkania/siedziby do korespondencji;
- dołączony dowód zakupu produktu (np. paragon, faktura, dowód przelewu itp.);
- dokładne oznaczenie reklamowanego produktu;
- wskazanie wady opisującej niezgodność produktu z umową i daty jej wystąpienia;
- żądanie reklamującego (odstąpienie od umowy, obniżenie ceny, wymiana produktu, usunięcie wady);
- datę wniesienia i podpis składającego reklamację.
- Sprzedawca potwierdza wpływ reklamacji.
- Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamacji, przyjmuje się, że uznał reklamację konsumenta i jego żądanie.
§7
Pozasądowe sposoby rozwiązania sporów
- W celu rozwiązania sporu zaistniałego w związku z dokonywaniem zakupów w Sklepie, konsument ma możliwość skorzystania z pomocy następujących instytucji przed wytoczeniem sprawy w sądzie powszechnym:
- skorzystanie ze stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z umowy sprzedaży;
- zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu;
- zwrócenia się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której celem jest ochrona praw konsumentów.
- Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów oraz dostępności procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych instytucji takich jak Inspekcja Handlowa, powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów, organizacji społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów, a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§8
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na zmiany w przepisach obowiązującego prawa lub zmiany w sposobie zawierania i realizacji umów. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonane zamówienia i umowy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Regulamin obowiązuje od dnia 25.04.2020 roku.
- Postanowienia uprawnienia przyznane Klientom będącym przedsiębiorcami prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą i dokonującymi czynności prawnych poprzez Sklep w celach niezawodowych, wchodzą w życie 1 czerwca 2020 r.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Agencja StayOnline Karolina Frączkowska-Nowak, ul Kolejowa 49A/54, 01-210 Warszawa
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy świadczenia następujących usług:
Data zawarcia umowy:
Data odbioru produktów:
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)*:
Adres konsumenta(-ów)*:
Podpis konsumenta(-ów)* (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
Data:
*niepotrzebne skreślić